Arkiv

Här samlar vi all tidigare publicerad information rörande covid-19.

Hösten 2020

2020-12-18

Förlängd distansundervisning för gymnasieskolan till 24 januari

Regeringen har idag meddelat att gymnasieskolan ska fortsätta med fjärr- eller distansundervisning, med vissa undantag, till och med den 24 januari 2021 för att i kombination med övriga smittskyddsåtgärder bidra till minskad smittspridning av covid-19 i samhället.

Vårterminen för eleverna vid Kunskapscompaniet gymnasieskola startar på utsatt datum och på det sätt som kommuniceras ut av skolan till berörda elever.

Våren 2020

2020-03-18

Vi följer regeringens rekommendation att från och med idag införa distansutbildning på gymnasiet, yrkeshögskolan och vuxenutbildningen.

Våra lärare kommer att driva utbildning med flexibilitet och göra allt för att bibehålla samma höga kvalitet. Mer specifik information kommer från ansvarig lärare.

I de tjänster som utförs på uppdrag av Arbetsförmedlingen kommer mer information via kontakt med handledare.

Aktuell information

Här samlar vi all aktuell information rörande covid-19.

Klicka här»