Onsdag 17 april kl. 17:30-19:00

Uppstartsträff!

Vi är glada över att du sökt oss i årets gymnasieval! Därför vill vi bjuda in dig till vår Uppstartsträff den 17 april kl. 17:30-19:00.

Välkommen till vår Uppstartsträff!

Onsdag 17 april kl. 17:30-19:00

Har du blivit preliminärt antagen eller sökt i första, andra eller tredjehand till Kunskapscompaniet Gymnasieskola? Då är du välkommen till vår Uppstartsträff.

På vår Uppstartsträff har du chans att träffa andra som sökt samma program som dig, lära känna oss på KC och få mer information om skolan. Vi kommer tillbringa en kväll tillsammans med roliga aktiviteter och vi avslutar med något att äta som vi bjuder på.

För att delta på Uppstartsträffen behöver du anmäla dig via formuläret nedan. Via formuläret kan du också meddela om du önskar specialkost.

Har du några frågor eller funderingar angående vår Uppstartsträff är du varmt välkommen att kontakta oss.

apr

Anmälan till uppstartsträff

Här kan du anmäla dig till årets uppstartsträff!

Frågor?

Skicka ett DM till oss på Instagram eller kontakta oss direkt här på hemsidan. Vi hörs!

Skriv till oss på Instagram»Maila oss»Ring oss»

Sofia Rytterström

Carina Saarela

Lärare, APL-ansvarig och programansvarig Vård- och omsorgsprogrammet)