Lördag 8 juni kl. 8:30

Studenten 2024!

Vi vill att våra elever ska få en fin och minnesvärd avslutning på sin gymnasietid. Tillsammans skapar vi en dag som årets studenter kan minnas med värme och glädje. Varmt välkommen att delta på våra studenters utspring!

Information och tider för studentdagen!

Lördag 8 juni

8:30 – Samling på skolan för alla elever
12:00 – Utspring!

Eleverna kommer att springa ut genom dörrarna ut mot parkeringsplatsen på skolans baksida. Skolans grindar öppnar kl. 11:45 för gäster som ska ta emot studenterna. Det är enbart parkering inne på skolan för lastbilarna som studenterna ska åka i, andra ekipage får stå på gatuparkeringarna.

Vi vill i år igen att det respekteras att inte spruta ner våra studenter med champange/brandsläckare/ olika blandningar av ex mjöl och ägg. Tänk på att dom ska direkt från utspringet till flak eller annat fordon samt att det är dyra kläder man kan förstöra. Spara detta till mottagningen istället.

Välkomna!

Sofia Rytterström